Local

Viziune

Viziunea EESTEC Bucharest este de a ajuta studenții să își construiască viitorul.

Misiune

Misiunea noastră este să dezvoltăm proiecte în parteneriat cu instituții academice, companii și alți actori din domeniu pentru a ajuta studenții să își identifice și să își valorifice potențialul.

Valori

  • Pasiune
  • Entuziasm
  • Profesionalism
  • Spirit de echipa
  • Integritate

Structura Organizatie

ADUNAREA GENERALĂ

Adunarea Generală este formată din toţi membrii EESTEC, fiind principalul organ de decizie al organizaţiei.

 

Membru Junior:

Sunt persoanele care au trecut de programul de mentorat sau cei care au pierdut statutul de Senior Member.

 

Membru Senior:

Sunt toţi acei membri care au avut statutul de Junior Member şi au primit recomandarea Vicepreşedintelui de Resurse Umane, cu consimţământul membrilor Board-ului, datorită activităţii în scopul atingerii obiectivelor organizaţiei.

 

BOARD

 

Preşedintele

Reprezintă interesele şi imaginea organizaţiei în relaţia cu mediul exterior.

 

Vicepreşedintele de Relaţii Publice

Ajută la stabilirea şi menţinerea unor linii de comunicare, înţelegere şi cooperare între organizaţie şi partenerii acesteia.

 

Vicepreşedinte de Resurse Umane

Contribuie la construirea unui mediu de prietenie şi respect reciproc între membri. Se ocupă de partea de recrutare, integrare, evaluare şi motivare a membrilor organizaţiei.

 

Trezorier

Gestionează resursele de materie financiare ale organizației, are în vedere partea juridică și cea de fund-raising.

 

Persoana de contact

Are datoria de a menține și consolida relațiile de prietenie cu celelalte comitete locale.

Departamente

 

PR

Departamentul ce se ocupa cu comunicarea convingatoare. Comunicare cu mass-media, cu publicul, cu angajatii. Asadar, PR-ul defineste reputatia (rezultatul a ceea ce faci tu, a ceea ce spui tu, a ceea ce spun altii despre tine).

 

Subdepartamente PR:

- Branding (asigurarea coerentei brandului EESTEC, participarea la crearea materialelor de promovare a organizatiei)

- Advertising (realizarea companiilor de promovare, actualizarea site-ului, pastrarea legaturii cu partenerii media)

- Social Media (stabilirea strategiei. configurarea si optimizarea paginilor, sporirea vizibilitatii etc.)

- Marketing (desfasurare activitati de cercetare, brainstorming, tehnici de analiza, etc.)

 

 

FR 

Departamentul de FUNdraising sau FR se ocupă cu partea financiară a acestei organizații, mai precis, în cadrul acestui departament se păstrează și se administrează fondurile. Tot aici, luam contact cu, companiile de unde obtinem colaborari pentru a duce evenimentele noastre la un bun sfarsit.

 

Ce face un membru de FR: 

- trimite mailuri profi companiilor;

- suna companiile intr-un mod profi;

- are o intalnire cu acestea dupa o pregatire foarte buna.

 

"Legenda spune ca din acest departament s-au nascut cei mai profesionisti oameni in business".

 

 

HR

HR este cu si despre oameni, principala resursa a EESTEC.

Este de datoria acestui departament sa asigure necesarul de oameni pentru fiecare activitate, sa aiba o viziune de ansamblu asupra tuturor proceselor din organizatie in masura si sa intervina atunci cand sunt probleme.

Ce face un membru de HR?

 

  • Motivare - Integrare - Reactivare vs. Engagement
  • Recrutare si Selectie - Cultura organizationala - Transfer Know-How
  • Conflict management - Team building  (Training si Dezvoltare)
  • Evaluare - Talent management

 

Principalele evenimente EESTEC

Workshop

Workshop-urile  sunt evenimente academice care oferă posibilitatea studenților de a intra în contact timp de o săptămână cu specialiști din domeniu, în cadrul unor dezbateri pe teme de actualitate din domeniul tehnic sau soft skills. Principalele componente ale workshop-urilor sunt prelegerile, aplicațiile practice și exercițiile, susținute de reprezentanți ai firmelor, facultăților sau centrelor de cercetare.

Exchange

Exchange-urile sunt evenimente non-academice, menite să facă legătura între tinerii din toate colțurile Europei, fără a se ține cont de granițe economice și sociale. În timpul acestor evenimente multiculturale, participanții au șansa de a se familiariza atât cu realitatea universității din țara respectivă, cât și cu aspectele culturale ale țărilor europene. Exchange-urile oferă posibilități nelimitate organizatorilor, care au astfel șansa de a prezenta specificul, tradițiile și obiceiurile locale.

ICE

Este un weekend de team building care se desfășoară după perioada de recrutări și mentorat.  Se țin traininguri și se clădește baza noilor EESTECeri.

PoliQuest

Concurs de supravețuire. Reprezintă prima probă de team building pentru membrii noi. Se desfășoară în Politehnica, fiind un joc de echipă. Fiecare are la dispoziție o hartă cu probe, pentru terminarea jocului trebuie să treacă de fiecare probă și să înfrunte provocarea pentru a nu primi penalizare.

Hobom (hand over board meeting)

După alegerea noului Board are loc o ieșire de un weekend în care Board-ul vechi predă ștafeta noului Board și se stabilește un plan de proiecte, schimbări și evenimente pentru anul ce vine.

Gala EESTEC este un eveniment cu un mare impact atât intern, cât şi extern,

scopul acesteia fiind de arăta potenţialilor parteneri cine suntem, ce evenimente am organizat până acum şi care sunt planurile noastre de viitor. De asemenea, îi premiem pe toți cei care ne-au sprijinit în realizarea evenimentelor noastre (sponsori, parteneri media și academici). Anul acesta, Gala va avea loc pe 7 decembrie, iar locația va fi precizată în curând.

EESTEC Hour are loc în fiecare an pe data de 2 iunie, la ora 19:00, în toate Comitetele Locale din Europa. Noi ne dorim să împărtășim cu cât mai mulți oameni spiritul EESTEC, motiv pentru care ne strangem toți într-un parc sau în universitate și cântăm, dansăm, ne jucăm, socializăm cu cei din jur, le împărțim bomboane și baloane etc.

EESTEC Day este ziua în care atât membrii activi, cât şi cei alumni vin pentru a  sărbatori înființarea LC Bucharest (22 aprilie 2003).

12289651_1125534940814503_7546274517634786191_n